Aprilskämt

Idag har aprilskämten duggat tätt. Jag har dragit några på jobbet för receptionen och dom jävlades tillbaka :) .
Dom sa att det hade kommit ett paket till mig från sexleksaker.com. Givetvis trodde jag dom inte, men när jag gick dit så hade det faktiskt kommit ett paket till mig och då blev jag chockad och fundersam. Vem har beställt sexleksaker i mitt namn, tänkte jag. Det visade sig att paketet visserligen var till mig, men det var inte från sexleksaker.com :) .


Tänkte också hitta på något att skriva här, men jag skippar det. Tänkte dra till med något i stil med att jag har fått jobb i USA och kommer flytta dit om ett par månader, men då tänker jag bara på hur tråkigt det är att det inte är sant.

För övrigt så är det en strålande dag! Varmt och soligt ute. Synd bara att man har ett inomhusjobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0