Midsommar i Älvdalen

Midsommar i Älvdalen 2008

Nu var midsommaren över och det var trevligt. Var som sagt i Älvdalen och hälsade på Likkan och hennes släkt. På midsommarafton var vi i en by som heter Blyberg. Det började med att jag anlände något tidigt eftersom Likkan inte hade slutat jobba ännu, men så fort hon var klar så kollade vi på när stången skulle resas som kan ses på bilden ovan.

Därefter åkte vi vidare till hennes släkt i byn och hade det trevligt där hela kvällen och långt in på natten. Var meningen att vi skulle upp på ett berg i byn mitt i natten, men vi fastnade hos en granne som hade en jättemysig brasa och bjöd på nattmat, så det blev aldrig någon vandring upp på berget, men men.

Brasa i Blyberg 2008

På midsommardagen så blev det mycket sängliggande för Likkan eftersom hon hade fått feber så en stor del av den dagen gick bort, men vi begav oss i alla fall hem till hennes familj i Åsen. På söndagen så mådde hon bättre så vi var ute och åkte runt lite i byn och kollade, tills jag slutligen åkte hem för helgen. Jag ville egentligen inte åka, men tyvärr så är det bara jag som har semester och inte Likkan, så hon måste jobba på måndag. Sammanfattningsvis så var helgen Nice :)

Alla bilderna finns på filservern.

-

Kommentarer
Postat av: Likkan

Jag kan se min morbror på den bilden minsann! :D

2008-06-22 @ 23:25:31
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0