Google Wave


Har du hört talas om Google Wave? Jag har varit intresserad av det länge efter att ha kollat på videon som finns på http://wave.google.com . Man kunde för några månader sedan skriva upp sig på väntelista för att bli betatestare vilket jag gjorde direkt. Igår fick jag äntligen min invite och med det har jag också fått en hel del invites att skicka ut, så är det någon som är intresserad så kan ni ju säga till.

Om ni inte har hört talas om vad det är för något så skulle jag vilja förklara, men det är inte så lätt :)
Det är som en blandning av allt möjligt. Chat, mail, spel, blog, bildvisare, kartor och massor av annat i en och samma tjänst. Men att förklara det så räcker inte, så är du intresserad av vad det är så bör du kolla på demovideon på deras sida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0