Dan före dopparedan

Idag är det dagen innan jul och jag sitter och hänger på jobbet :( Ska jobba till kl 22 ikväll och sen slänga mig i bilen och köra 20 mil. Det hade ju varit skönt att få sluta lite tidigare idag, men det går inte. Som tur är får jag ledigt fram till den 5/1 så jag ska egentligen inte klaga. Eller jo, jag blir ju utan min älskade kvinna under julen också och det är fruktansvärt tråkigt, men det ska bli trevligt att få umgås med morsan också.

Nu finns bara en sak att göra, att sitta och räkna sekunderna...

Kommentarer
Postat av: Peter Wickenberg

Din rackarns stackare!

Drygt att jobba till natta dagen innan julafton. Men med tanke på att du får ledigt så pass så kan man vällan inte klaga. Vart tar Likkan vägen över julen då?

Men du får ha en riktigt trevlig jul med mammsen din, hälsa henne God Jul från mig! ;)



Ho ho ho

Jag tar min luva och vandrar vidare, Meerry meeerry X-Mas!

2008-12-24 @ 11:22:45
URL: http://www.pitr.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0