Tillbaka på jobbet

Nu är min första del av semestern slut och jag är tillbaka på jobbet. I helgen som var så hade jag Likkan på besök och det var nice som vanligt. Vi gick på Björnfesten tillsammans och det blev en hel del festande om man säger så.



Nu är jag i alla fall tillbaka till verkligheten och tonvis med arbete att göra. Mycket hade blivit liggandes ogjort trots att jag haft en "stand-in" som hanterat mitt jobb. Men gör man det själv så blir det alltid bäst gjort trots allt. :)

Nu ska jag jobba i 2,5 vecka och sen är det dags för semester igen, den här gången i 3,5 vecka. Gotland!!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Va? Har vi? Nu skäms jag ju, för det kan jag tyvärr inte komma ihåg att vi har gjort. Vart och när skulle det ha varit tro?

2008-07-08 @ 09:44:25
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yaaay, det var nice! ;)

2008-07-08 @ 15:48:53
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0