Jobba, jobba, jobba

Jag har nu jobbat 7 dagar i sträck, men får inte ledigt förrän om 3 dagar till. Det börjar kännas nu. Jag vill att det ska bli onsdag eftermiddag så jag får ledigt någon gång. Man tappar mycket kraft efter ett långt pass och att det har varit ruskigt varmt ute hjälper inte.

Det får gärna vara varmt och solsken när jag är ledig, men ibland måste det ju regna också och vilket bättre tillfälle finns det än när jag jobbar mycket?

Nåja, inte många dagar kvar nu... bättre tider kommer.

Kommentarer
Postat av: Strukt

Låter jobbigt att jobba så många dagar i sträck! Jag skulle nog inte orka jobba 10 dagar i sträck, kanske.



Får hoppas du får lite sol och skönt väder när du först blir ledig. Nu regnar det här i Trondheim men det går nog över snart.

2008-06-09 @ 08:54:33
URL: http://www.strukt.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0