40års kalas i Örebro

I helgen så for jag och Likkan på 40års kalas i Örebro. Det var Likkans pappas tjej som fyllde. Vi åkte först till Älvdalen med min bil på torsdagen för att sedan åka vidare i hennes familjs bil på fredagen. Min bil är för liten för att rymma fullt med folk och samtidigt väskor till alla. Innan vi åkte vidare på fredagen så var vi på Tove's student.

Vi kom fram efter kl 9 på kvällen, så det blev inte så mycket mer den dagen.



Under lördagen var det ganska dåligt väder, men Likkan och hennes syskon hade bestämt sig för att bada redan långt innan och har dom bestämt sig så ska det ske. :) Själv stod jag och tog bilder och frös trots att jag var torr. Kan bara tänka mig hur kallt det var för de andra.



Sandra fick för sig att hon skulle stå på händer och ville att alla skulle kolla, men trots att hon försökte gång på gång så gick det inget vidare.



Sedan ville vi ta en tur in till Örebro city för att kolla hur staden såg ut, men det spöregnade så vi kände inte för att vandra omkring. Istället knappade vi in en bensinmack på gps:en eftersom det behövde tankas och passande nog så fanns det en Mc Donald's granne med macken. Mums tänkte vi och sket fullständigt i att vi snart skulle samlas upp i stugan för att äta middag :). Vi lyckades dock äta flera gånger.



Sedan blev det öl, cider, vin m.m. för folket och det festades långt ut på natten.



På vägen tillbaka så tog vi en omväg och hamnade i Filipstad i Värmland. Där åt vi Pizza och handlade färdkost.
Vägen tillbaka blev rätt lång eftersom jag först skulle köra från Örebro till Älvdalen och sedan byta bil för att åka vidare till Sveg. Det är skönt att ha körtkort, men när ingen annan har det blir det jobbigt på långa sträckor.




Kommentarer
Postat av: Likkan

Men hanni! Hu vilka hemska bilder du har på mig! =O ^^

2009-06-22 @ 14:25:44
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 23:24:38
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0