Bilder från Oslo

Jag gömde ta med mig mobilen när jag var ute och gick en sväng i Oslo, så jag fick tyvärr inte så många fler bilder än på hotellet och på arbetsplatsen. Här är ingången till hotellet / teatern.

image7

Utanför hotellet var det en röra eftersom dom höll på att bygga om gatan till rondell samt sätta någon snygg belysning som dom sa.

image8

Litet hotellrum, men jag klarade mig ändå tack vare datorn.

image9

Sängen var undebart skönt som den brukar vara på hotell.

image10

Det fanns uteplats/balkong på hotellrummet. Kollade man ner så såg man en slags snabbmatsbutik som hade öppet sent ute på natten.

image11

En annan vy från hotellrummet.

image12

image13

Här var byggnaden jag var på utbildning i. Glasspaper AS.

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0