På hotellet

Ojoj, det var inte roligt att köra bil i Oslo. Jag hade gps i bilen vilket har hjälpt mig mycket, men när gps:en tycker att man ska ta vänster och den gatan är omgjord till gågata och man inte får köra där, då får man stora problem. Jag fick stanna 2 ggr och fråga poliser om hjälp att hitta rätt. Till slut hamnade jag i alla fall på hotellet, tack och lov.

Hotellrummet ger mig klaustrofobi, eller nja, jag är egentligen inte känslig för sånt, men hade jag varit det så hade jag haft det jobbigt kan jag lova. Har aldrig nånsin sett ett sånt litet hotellrum. Skulle gärna lägga upp bild på det, men jag glömde usb kabeln till mobilen, så jag får inte över några bilder, men det kommer när jag är hemma.

Nu ska jag slappna av med ett simpsons avsnitt och något mer att kika på, sen blir det natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0