Veckan som har gått

Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu, men och andra sidan har inte mycket hänt. Jag har varit ganska dålig i flera dagar med spyor till höger och vänster, men nu verkar det ha gått över. På lördagen så kom Likkan till Sveg för att packa och städa ur sin lägenhet och lessnade på det efter ett tag så vi gick en sväng till puben, men jag gav upp ganska snabbt. Kunde inte dricka mycket förrän jag kände att det var dags att spy igen inom kort. Jag försökte att vara kvar och vara social, men det gick inte, så jag var tvungen att lämna och gå hem.

På söndagen så började det däremot kännas bättre och jag bestämde mig för att hjälpa Likkan att bära lite grejer. Svetten sprutade och det kändes skönt. Skönt med tanke på att jag hade suttit hemma stilla och sjuk ett bra tag och äntligen orkade jag med saker och ting igen.

Nu idag så har jag inte bara mått bra utan också fått tillbaka aptiten vilket ha inneburit att jag har ätit allt som jag har gått miste om senaste dagarna.

Imorn (idag) tisdag så ska jag iväg en sväng till Sundsvall. Ska skjutsa en granne som ska göra uppkörning för körkortet där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0