Sjuk

Senaste två dagarna har jag varit riktigt sjuk. Både igår och idag var jag helt säker på att jag skulle sjukanmäla mig, men jag har gått till jobbet ändå. Inatt svettades jag som en gris och hade feber, men det kostar för mycket att ligga hemma och vara sjuk och jag kan ju iaf prata och gå, så döden är troligtvis inte nära.

Det är ett av mina motton. Är du sjuk så sjukanmäl dig inte så länge du kan gå. Ok då, om man yrar och har hög feber så får man stanna hemma, men förkyld kan man lika gärna vara på jobbet som hemma.

image29

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det beror väl kanske på vad man jobbar med också? Jobbar man inom äldrevården så kanske det inte är så lyckat att gå dit när man är förkyld.

2008-03-05 @ 19:03:50
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: David

Det är sant, jobbar man inom vård eller inom matbranschen så bör man hålla sig hemma.

2008-03-05 @ 21:47:23
URL: http://bejje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0