Besök i Trondheim

Jag var på besök hos min gode vän Björnar i Trondheim från sista april och några dagar framöver. Han har bott där i många år, men jag har inte varit på besök förrän nu och det är dåligt av mig. Nåja, äntligen kom jag iväg och jag ångrar det inte. Jag fick träffa Andreas, Björnars och Heges son, en riktigt stilig grabb som är otroligt lugn för att vara en grabb på 9 månader (om jag minns rätt). Han kan inte prata eller gå än, men han kan många andra trick :) .

Jag hade riktigt trevligt under min vistelse och jag tog några kort med min otroligt dåliga kamera som finns på mobilen som jag tänkte dela med mig av. Tack för allt Björnar och Hege.



Bilder i större storlek går att finna på:
http://picasaweb.google.se/john.blund/Trondheim2008043020080503

Kommentarer
Postat av: Strukt

Jo det var riktigt trevligt att få besøk! Det måste vi gøra om någongång :)

2008-05-06 @ 08:48:24
URL: http://www.strukt.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0