Resa till Danmark med få ord

Jag var förra veckan till Danmark med jobbet och tänkte låta bilderna säga det mesta. Kanske därför jag är lat och inte orkar skriva så mycket, men som ni vet så säger en bild mer än tusen ord :)



Rummet i Odense, Danmark var extremt litet, men det hade åtminstone internetanslutning :)



En liten TV fick plats vid bänken där jag placerade min notebook.



Mindre badrum får man leta efter :)



Här är ingången till Sykes i Odense, Danmark.



Pengar är bra att ha. Svenska lappar funkar inte så bra i Danmark.



Ingången till hotellet.



Dessa personer höll jag utbildning för i Danmark.



Här ska de sitta när de har fått all utbildning de behöver för att hjälpa kunder.



Här stod jag och predikade och lärde ut saker om Fujitsu-Siemens för de nyanställda i Danmark.



På vägen tillbaka till Sveg så var jag tvungen att sova en natt på Arlanda och jag led inte :)
Det var ett grymt fint hotell.



Fotölj med fotstöd är nice.



100Mbit fiber på ett hotellrum, inte varje dag :D



Badkar och telefon fanns på badrummet. Fanns totalt 3 telefoner på rummet.

Det är alltid intressant att åka ut och se nya platser med arbetet. Detta var första gången för mig i Danmark så det är alltid kul, men att resa tar på krafterna och att jag förlorade två lediga dagar på grund av resandet var ju inte kul. Företaget ville tyvärr inte stå för lön för dessa dagar och ville inte heller ge mig ett par dagar ledigt att ta ut senare. Däremot så kommer jag troligtvis aldrig att säga nej till att få resa inom jobbet eftersom det är kul att se sig omkring och att få komma bort från det vanliga arbetet ett tag.


Kommentarer
Postat av: Likkan

Men det är inge kul att du lämnar mig helt Bejj-lös i en hel vecka! =P

2008-11-20 @ 07:59:56
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0