Födelsedag

I onsdags, den 8:e oktober så fyllde jag år. Jag jobbade mellan 8-17 och hade tänkt att dra hem lite tidigare vid 16 tiden för att hinna duscha och röja upp lite innan Likkan skulle komma på besök. Jag blev ganska chockad när jag öppnade dörren och jag hör musik och folk snacka.

Fattade inte först vad som var på gång, men sen såg jag ganska snabbt att det var Likkan och hennes syster som hade kommit tidigare för att överaska mig med middag, vin och presenter.
Dom hade tänkt precis som jag och ville komma tidigare för att laga mat och snygga till innan jag kom hem, så jag kom mitt i matlagningen.

 

Det hela var jättetrevligt. De bjöd på kycklingwok som var jättegott och vin som jag i normala fall inte dricker var faktiskt gott också.

 

Sedan blev det någon öl också, men inte allt för mycket eftersom jag skulle vara på jobbet kl 8 dagen efter.

 

Tack Älskling och tack Sandra för en mycket trevlig födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Likkan

hehe.. yaay :p

2008-10-13 @ 18:35:17
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kul med överraskning! =)

2008-10-13 @ 18:39:56
URL: http://larssonsofia.blogg.se/
Postat av: Pitah

Damn, missade din födelsedag. Grattis några veckor i efterskott!

Synd att du bor enda nere i Sveg, hade gärna svängt förbi med ett sex-pack av valfri öl och chillat. ;)

2008-10-29 @ 11:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0