Ensam

De senaste två dagarna har jag varit ensam för första gången på ca 6 veckor. För 6 veckor sedan så åkte jag iväg till Likkan för att senare åka till Gotland med henne. När vi kom tillbaka så var jag en vecka med henne i Älvdalen. När jag sedan skulle åka hem till Sveg igen för att börja jobba så tog jag med mig henne och sen var hon här i 2 veckor.

Vi var med varandra varje dag under den här tiden, men ändå har vi inte bråkat något förutom nåt småtjafs bara. Älskar henne mycket och saknar henne nu när hon inte är här. Men så länge blir vi inte ifrån varandra för innan helgen kommer hon hit igen och då ska jag ta med henne till Östersund och hitta på nåt kul. Kanske bio, restaurang och nåt krogbesök. Det ska bli trevligt i varje fall.

Kommentarer
Postat av: Pitah

Härligt att du har träffat dig en sådan fantastisk tjej. I salute you, both! May you have many happy days together also in future todays. ;)

2008-09-03 @ 00:54:46
URL: http://www.pitr.nu
Postat av: LDA

Naaaw sötnosen då ;) Älskar dig <3

2008-09-03 @ 23:49:26
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0