Påsken närmar sig

Nu börjar det närma sig påsk och långledigt. Jag har sån tur att jag får ledigt 6 dagar och då ska Likkan och jag åka och fiska med hennes familj. Sitta på en is med förhoppningsvis strålande solsken, pimpelspö i ena handen och en öl i andra :)

Jag är bara lite skraj för att isen inte ska hålla den här tiden på året och dessutom har det ju varit extra varmt senaste tiden. Likkan har dock lovat att isen ska hålla för det gör den varje år vid den tiden säger hon. Så har hon fel och jag drunknar så blir jag förbannad :P

Någon gång efter påsk så ska jag åka till Danmark med jobbet och bland annat inventera datorer och programvaror. Får hoppas att det inte tar så lång tid för dagar utan Likkan känns som veckor.

Kommentarer
Postat av: Strukt

Du får skaffa sådana issaker du hänger runt halsen som du kan använda för att släpa dig upp med om isen brister :)



Kul att det går bra med Likkan, men vi måste mötas nån gång igjen snart!

2009-04-06 @ 18:08:55
URL: http://www.strukt.biz
Postat av: Likkan

Naaw älsklingen då ;) Isen höll ju, så jag hade å så rätt! =D Fast det blev kanske inte så mycket fiske... ^^ PUSS på eder herrn!

2009-04-13 @ 23:14:17
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/
Postat av: Likkan

Jag älskar dig så hemskt mycket Bejjb. Jag skulle bli hemskt ledsen om du lämnade mig, så gör inte det är du snäll! Puss puss och god natt <3

2009-04-22 @ 00:42:30
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0