Besök på Svegs badhus

Eftersom jag inte alltid är så bra på att uppdetera min blogg, så kommer vissa saker lite i efterhand. 2009-01-21 var jag, Likkan, Lena och Allan på Svegs badhus. Det var trevligt att bada och inte sitta hemma som de flesta kvällar, men jag blev ganska upprörd över att de ganska snart efter att vi kommit dit stängde av trampolinen för att det skulle vara vattengymnastik.

När dom väl var klar med gymnastiken så valde dom att fortsätta att ha den avstängd, något som jag klagade på. Jag sa att om jag vetat om det innan så hade jag aldrig betalat in mig. De lovade att se över det och sätta upp skyltar vid ingången om att trampolinen skulle vara avstängd under vissa tider, men jag är ganska säker på att de bara sa det för att bli av med mig :)
Nåja, det var ändå trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0