Starcraft 2!

Yes äntligen! Jag fick idag tag i en betanyckel till Starcraft 2. Det var väl runt en 10 år sedan vi satt och lirade Starcraft 1, jag och grabbarna i "LAN gänget". Ett spel som jag älskade och som spelades väldigt frekvent. Det var på sätt och vis en uppföljare till Warcraft 2 som också spelades en hel del innan. Nja, uppföljare är kanske fel att säga eftersom det itne har något med Warcraft att göra, men spelstilen är densamma, en spelstil som jag älskar.

Nu för tiden spelar jag nästan aldrig spel, men det här är något jag verkligen har väntat på och nu är det alltså dags!
Jag råkade få 2st nycklar av misstag, så om det är någon som läser som jag känner så kanske jag kan skänka bort nyckeln mot att jag får någon att spela mot förutom alla online som man inte känner.


Kommentarer
Postat av: Bjørnar

Bejje, lägg til strukt.strukt i din friends lista, jag har också betan .... och ja, satan vad jag har längtat! :)

2010-04-30 @ 15:51:41
URL: http://bjornar.nu
Postat av: Likkan

Men herregud! Du kan blogga om ett spel, men inte om branden? xD Gullig du är... när du sover ;)

Och yes, nu blir det sannerligen spela av!

2010-05-05 @ 08:50:33
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0